Har haft en underbar helg. Bästa på länge :)

                                                             





Jag sitter här med dig.. du som har gjort min helg så underbar och ja bara njuter och vill inte att helgen ska ta slut än och man ska till verkligheten igen men man måste men får njuta en dag till av dig och den tiden ska ja ta vara på. tror inte att det är en kärleksförklaring nu utan detta är bara att ja gillar dig och trivs med dig som person men det vet du redan och jag hoppas du känner lika för mig som ja gör för dig men det tror jag :) satt och kolla på nätet och hitta denna bild på en hund ja verkligen vill ha mer än gärna men har ej råd plus att min katt skulle nog inte gilla det hehe men ska sluta sitta här nu och hoppa ner i soffa men dig igen tror ja om ja hinner innan min katt gosar ner dig igen heheh pusss på er alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0