Mina solar :)

Jag satt och tänkte på hur bra man kan ha det ju och att man kan träffa vänner på nätet som inte bara är falska utan faktiskt bryr sig om en ju. Först har jag min fru som jag träffa på nätet för 3 år sen typ och vi pratar nästan dagligen på msn och i telefon. Hon och jag vi kan prata om allt och det finns inget vi inte pratar om. Hon är en underbar tjej som jag diggar as hårt :D Sen har vi en as skönt kille som jag lärde känna för ca ett halv år sen som jag diggar as hårt Johan heter han. Han får mig och le fast man mår skit och han har ett leende som får alla att bli glada :D Han är i gottland nu och jobbar och det verkar gå bra för han och han trivs och det är askul :D är så glad för hans skull och längtar tills han kommer hem så jag får bjuda på en öl som jag har lovat ett bra tag nu hahaha, och om du nu läser detta Johan så är du bäst att få mig att le fast det va mitt jobb att få dig glad och jag hoppas jag är bra på det :)  har så många som jag vill skriva om men då kommer ingen orka läsa detta haha men kan nämna en till och han heter Daniel :) han är hur snäll som helst :D jag älskar att prata med han. Han har så skön humor så det finns inte hahahah och sen ser ju han bra ut med så hehe men det ska vi inte gå in på nu :P men han vet att jag tycker det.Är så glad att jag känner er alla ni är underbara hela bunten :D


Sen vill ja tacka min syster att du finns för mig och jag kommer alltid finnas för dig gumman, är så jävla stolt över dig gumman. Du är en underbar syster fast vi bråkar ibland men det är så vi funkar du och jag men gumman det finns inget jag inte kommer göra för dig Jossan det vet du. ÄLSKAR DIG MER ÄN ORD KAN BESKRIVA OCH ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG OCH KOMMER VAKA ÖVER DIN AXEL RESTEN AV MITT LIV DET VET DU :D PUSSS





 Johan :D                                   Jossan :D
                                                   Daniel :D 


                                                       Emmz :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0