Ljug inte!

Jag är så trött på att du/ni säger att allt är okej när jag vet att det inte stämmer för jag kan se det i allas ögon och jag menar inget illa men ibland blir det för mycket och då går jag undan och inte hör av mig.... men jag vill inte såra er med flit jag vill vara nära alla er men jag kan inte vara överallt och jag känner att tiden inte räcker för allt jag har lovat att jag ska göra men jag måste ändå kämpa för att hinna säga HEJ till alla och jag vill verkligen träffa er alla men jag måste fixa allt det som är här hemma innan jag kan lova något men jag gör så gott jag kan så sluta ljug och säg att det inte sårar er för jag vet att det gör det men jag försöker ändå.... ber om urrsäkt till alla som jag inte har hört av mig till och jag hoppas ni vill förstå att jag ej menar något illa just nu......



ha en bra dag för det ska jag försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0