Fan........

Jag har åkt till uppsala idag för att träffa min familj och ha mysig men så blev det ju ej hehe. nu sitter man i sitt gamla rum och alla är på sina håll och gör saker så kul va det att komma hem som vanligt. Vad ska man göra ikväll då? kanske plugga lite igen hmm nja vete fan om ja orkar det hahah. åhhh min redovisning gick as bra är så stolt över mig själv :D fick bra beröm av min lärare så kan inte vara gladare det verkar gå bra i skolan igen FAN vad skönt :) vill träffa en person men det går inte och jag hoppas att den kommer på fredag mer än något annat just nu för jag behöver komma bort från allt skit som är runt om mig och bara vara Bea igen och den person får mig att vara henne igen och det är det som är så skönt med den personen för man kan vara hur man vill och ändå duga :D så jävla skönt :) nu ska jag försöka vara lite duktig och plugga


vi höres pussar juste glömde säga en sak :D


JAG ÄLSKAR DIG ANAS (L) TACK ATT DU TROR PÅ MIG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0